Privatpersoner som producerar egen el och matar ut på nätet ska få skatterabatt.
Ny Tekniks artikel om detta finns på: http://www.nyteknik.se/nyheter/energi_miljo/energi/article3717315.ece
För närvarande är det en extremt lönsam affär för elleverantören om du producerar för leverans.
