I dagens medierapportering redovisar man hur de olika elleverantörerna skinnar sina kunder genom sina ”tillsvidareavtal”.
Värst är  Telge Energi var tv-avtal ger 1000% påslag jämfört med vanliga kunder.

Läs mer på: http://www.svt.se/nyheter/sverige/telge-energi-gav-1000-paslag

Lämna ett svar

Post Navigation